Small Group Trainingen

Cindy van Oostenbrugge,

          sportinstructrice- en coach

               Small-group Training

                           &

                Personal Training

Small Group Trainingen

Persoonlijke aandacht staat bij alle trainingen voorop. De groepjes zijn klein, zodat de communicatie ook open en toegankelijk blijft en iedereen persoonlijke aandacht krijgt. Binnen de lessen wordt er afgewisseld in kracht- en conditieoefeningen, intervaltrainingen of circuittrainingen.


Als je net begint met sporten, is het wel goed om even van te voren het een en ander door te praten, blessures of klachten door te geven etc. Dan ben ik op de hoogte en kunnen we wellicht kijken naar alternatieven.


Iedereen kan trainen op eigen tempo en niveau, zodat de lessen voor iedereen toegankelijk zijn en er niet gewerkt wordt met niveauverschillen.


C-Fit


Full body workout met een combinatie van circuit, conditie- en kracht. Elke les is afwisselend en er wordt gevarieerd in oefeningen en combinaties met of zonder gewichten, kettlebells, barbells of lichaamsgewicht oefeningen.


SportiefShape


Full body workout, soms in combinatie met aerobics oefeningen (geen moeilijke choreografien). We doen diverse spierversterkende oefeningen soms met gebruik van steps, elastieken, zachte ballen, pilatesringen en gewichtjes.


SportiefOutdoor


Een outdoor bootcamp les, welke gehouden wordt in en rond het centrum of Park Randenbroek. Wat meer conditie oefeningen, rennen tussendoor (geen lange afstanden) en diverse spierversterkende oefeningen. We maken gebruik van de omgeving, zoals hekken, bruggen, bankjes en nemen soms sportattributen mee, zoals een battlerope of gewichten. Bij slecht weer kunnen we indoor trainen.


BoxFit


Boksen met bokshandschoenen aan en tegen elkaars handschoenen, afgewisseld met de bokszak, stootkussen of pads. Het boksen wordt afgewisseld met kracht en conditie stoten, soms met spierversterkende lichaamsgewicht oefeningen en buikspieroefeningen.


SportiefPilates


Een rustige les, gericht op diverse spierversterkende lichaamsgewicht oefeningen, waarbij core training centraal staat, maar ook zeker gericht op stretching van het gehele lichaam.


SportiefKids (6-12jaar)


Afwisselende sportles om de kinderen kennis te laten maken met sporten, bewegen en sportieve spelletjes. De lessen worden afgewisseld met spierversterkende en conditionele oefeningen, fitness, boksen en bootcamp.


Box&Shape


Beweeglijke les met boksbewegingen (soms met gebruik van lichte gewichtjes), pilates oefeningen (voor balans en leningheid) en benen, billen, buikspieroefeningen.




Alle lessen zijn gericht op dames en heren die spier-/ kracht-/ of conditiegericht en/of opbouwend willen trainen, hun kracht of conditie willen verbeteren of behouden, of gewoon lekker willen sporten.


Iedereen kan meedoen op eigen tempo en niveau. Waar nodig kijk ik mee met opties voor oefeningen, zodat je altijd lekker sportief mee kan blijven doen.


Wil je meedoen? Een proefles is altijd gratis.




 


Voordelen:

  • In een kleine groep (max 10 personen)  sportief aan de gang zijn
  • Bij een reguliere small group training aansluiten of een eigen groep samenstellen
  • Je weer fit voelen en/of fit blijven
  • Sporten op eigen tempo en niveau
  • Motivatie van en door een groep of personal trainer
  • Conditie-/kracht-/ en spierconditie gericht
  • Alle spiergroepen komen aan bod
  • Op een verantwoorde manier met je lichaam, gezondheid en conditie bezig zijn
  • Lichaamsmetingen en traininsplan
  • Persoonlijk, motiverend en uitdagend
  • Er kan zowel binnen als buiten getraind worden
  • Voor iedereen geschikt en toegankelijk
  • Persoonlijke aandacht
  • Gezellig en sportief
  • Sportief, gezond, gezellig en verantwoord

Sportieve pica's: