Personal Training

Cindy van Oostenbrugge,

          sportinstructrice- en coach

               Small-group Training

                           &

                Personal Training

Personal Training:

Persoonlijke aandacht staat bij personal training voorop. Jouw doelen staan centraal. Sommige mensen kiezen voor personal training, omdat ze willen sporten, maar geen tijd hebben of maken om lessen mee te doen of naar de sportschool te gaan. Andere mensen willen het sporten oppakken, afvallen, spieren opbouwen, sterker worden, fitter worden, conditie opbouwen of een combinatie hiervan.


Voordat we gaan starten met personal training, plannen we eerst een (gratis) intake in, zodat we kunnen kennismaken en jouw doelen kunnen doornemen. Tevens is het belangrijk om het een en ander door te nemen als je net begint met sporten of blessures of klachten hebt. Dan ben ik op de hoogte en kunnen we wellicht kijken naar alternatieven.


Daarna gaan we kijken op welke dag/tijd we jouw personal trainingen gaan inplannen en dan gaan we met jouw sportieve workouts en doelen aan de slag.


We kunnen ook jouw eetpatroon doornemen en kijken wat je hierin zou kunnen aanpassen, zodat je een goed en gezond eetpatroon kan ontwikkelen en aanhouden. Diverse tips en recepten kunnen we hierover uitwisselen voor variaties, maar tevens kunnen we ook de achterliggende problemen en gedachtes bespreken, waarom er een bepaald probleem is ontstaan hierin of waarom je bepaalde zaken lastig vindt om op te pakken en aan te houden. Een stuk levensstijlcoaching is hierin dus ook zeker belangrijk. We kunnen in ieder geval ook wegingen en metingen uitvoeren om een bepaalde progressie ook hierin bij te houden.


Binnen de trainingen, en afhankelijk van jouw trainingsdoelen, wordt er afgewisseld in kracht- en conditieoefeningen, intervaltrainingen of circuittrainingen. Er staat geen fitnessapparatuur in de sportstudio. Er wordt veel gebruik gemaakt van losse materialen, kettlebells, steps, barbells, dumbbells en lichaamsgewicht.


Naast de 1 op 1 personal trainingen is het ook mogelijk om duo personal trainingen of small-group (max 4 personen) personal trainingen te plannen.


Op dit moment zijn er bijvoorbeeld small-group personal trainingen op zaterdag 11.30uur en komt er vanaf april een vroeger uur bij. Dit zijn uren waar je bij kunt aansluiten tot het maximum van de groep is bereikt, om het wel zo persoonlijk mogelijk te houden. Wil je een eigen small-group personal training groepje samenstellen, dan is dit ook mogelijk.


Wil jij graag personal training? Neem dan vrijblijvend contact op voor een intake en informatie.

















 


Voordelen:

  • 1 op 1, 2 op 1 of in small-group (max 4p) sportief aan de gang zijn
  • Gratis bij reguliere small group trainingen aansluiten
  • Je weer fit voelen en/of fit blijven
  • Sporten op eigen tempo en niveau
  • Gericht trainen met een personal trainer
  • Conditie-/kracht-/ en spierconditie gericht
  • Alle spiergroepen komen aan bod
  • Op een verantwoorde manier met je lichaam, gezondheid en conditie bezig zijn
  • Lichaamsmetingen en trainingsplan mogelijk
  • Niemand anders traint in de sportstudio tijdens personal trainingen
  • Persoonlijk, motiverend en uitdagend
  • Er kan zowel binnen als buiten getraind worden
  • Voor iedereen geschikt en toegankelijk
  • Persoonlijke aandacht
  • Sportief, gezond en verantwoord